اجاره عمارت جنگلی استخردار میجران رامسر

(تعداد بازدید: 588)   مازندران ,  رامسر ,  سرکوسرا  کد اقامتگاه: 206041
شروع از  13335000

11121000 تومان

عمارت میجران در منطقه توریستی سرکوسرا رامسر واقع شده است. این اقامت گاه در زمینی به مساحت 470 متر و زیربنای 430 مترمربع بصورت یک ساختمان 4 طبقه تریبلکس بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 12 گردشگر را دارد.
این ویلا روی شیب بنا شده و بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (80 مترمربع)، شاهنشین (60 مترمربع)، 3 اتاق خواب (20، 20 و 15 مترمربع) که بصورت تخت خواب و مستر می باشند، روف گاردن (40 مترمربع)، آشپزخانه با امکانات، استخر، جکوزی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد که استخر، جکوزی سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در طبقه همکف، اتاق پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقه اول، اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه دوم، شاهنشین و روف گاردن در طبقه سوم قرار دارند.
ویلا دارای جکوزی و استخر سرپوشیده مجهز به آبگرم با تصفیه 24 ساعته می باشد. تمیزی ویلا از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. عمارت میجران ما بین دریا و جنگل قرار گرفته که چشم اندازی زیبا رو به جنگل های سرسبز دارد همچنین با دارا بودن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و تخته نرد می توان خاطره ای خوش را از این خطه سرسبز به یادگار گذاشت. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت 5 دقیقه با ماشین و نانوایی 10 دقیقه با ماشین می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به دریاچه میجران (5 دقیقه)، قلعه مارکوه (7 دقیقه)، ساحل (15 دقیقه)، جنگل دالخانی (35 دقیقه) و تله کابین رامسر (40 دقیقه) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
13335000 تومان
11121000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو عمارت جنگلی استخردار میجران رامسر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 12 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، میز غذاخوری و تلویزیون)، 3 اتاق خواب (3 تخت دبل، 2 مبل تخت خواب شو یک نفره، سرویس کف خواب)، شاهنشین، روف گاردن، آشپزخانه با امکانات آشپزی، استخر، جکوزی، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو عمارت جنگلی استخردار میجران رامسر:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید